Η κινεζική βιομηχανία ηλεκτροκίνητων οχημάτων BYD ανακοίνωσε ότι κατασκεύασε μπαταρίες που φορτίζουν σε πέντε λεπτά, δηλαδή σχεδόν όσο χρειάζεται και ο οδηγός ενός συμβατικού οχήματος για να φουλάρει βενζίνη. Μάλιστα, μετά την πεντάλεπτη φόρτιση, το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 470 χιλιομέτρων. Οι υπερφορτιστές της Tesla προσφέρουν αυτονομία 275 χιλιομέτρων έπειτα από φόρτιση 15 λεπτών.

Εχοντας νικήσει κατά κράτος την Tesla, καθώς το περασμένο έτος κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις από την αυτοκινητοβιομηχανία του Ελον Μασκ, η κινεζική βιομηχανία ηλεκτροκίνητων οχημάτων BYD ανακοίνωσε χθες σημαντική καινοτομία με την οποία κάνει ένα ακόμη άλμα μπροστά: μπαταρίες που φορτίζουν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα σε πέντε λεπτά, δηλαδή σε χρόνο μικρότερο από όσο χρειάζεται ο οδηγός ενός συμβατικού οχήματος για την τροφοδοσία του στο βενζινάδικο.

Παρουσιάζοντας το νέο επίτευγμα της κινεζικής βιομηχανίας σε σχετική εκδήλωση στην πόλη Σεντζέν, ο πρόεδρος της BYD, Γουάνγκ Τσουανφού, υπογράμμισε πως η νέα μπαταρία έχει δοκιμαστεί στο νέο σεντάν Han L και έχει διαπιστωθεί πως παρέχει αυτονομία για 470 χιλιόμετρα, έχοντας φορτιστεί μόλις για πέντε λεπτά. Οπως τόνισε ο Γουάνγκ, «προκειμένου να απαλλάξουμε τους χρήστες των οχημάτων από το άγχος της φόρτισης επιδιώξαμε να ελαχιστοποιήσουμε τη διάρκεια της φόρτισης, ώστε να διαρκεί όσο η τροφοδοσία συμβατικού οχήματος με βενζίνη». Η υπεροχή της κινεζικής μπαταρίας είναι προφανής δεδομένου ότι οι υπερφορτιστές της Tesla προσφέρουν αυτονομία για 275 χιλιόμετρα έπειτα από φόρτιση για 15 λεπτά. Η Tesla είχε έως τώρα υπεροχή στο θέμα επειδή διαθέτει σαφώς μεγαλύτερο δίκτυο από πλατφόρμες φόρτισης με περισσότερους από 65.000 υπερφορτιστές σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας φόρτισης στη Σεντζέν, η BYD ανακοίνωσε, πάντως, χθες για πρώτη φορά ότι σχεδιάζει ήδη δικό της δίκτυο φόρτισης σε όλη την επικράτεια της Κίνας. Επιπλέον ο Γουάνγκ τόνισε ότι η νέα αυτή μπαταρία της BYD θα δίνει στα ηλεκτροκίνητα οχήματα τη δυνατότητα να φτάσουν στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε δύο δευτερόλεπτα.

Εν ολίγοις, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σημειώνει νέα νίκη επί της Tesla και μάλιστα στο θέμα της ταχύτητας της φόρτισης και της διάρκειας αυτονομίας που παρέχει. Πρόκειται για θέμα που θεωρείται καθοριστικό για την εκτεταμένη χρήση των ηλεκτροκίνητων και την προσέλκυση νέων χρηστών στα καινοτόμα αυτοκίνητα. Το επίτευγμα της BYD ενδεχομένως θα επηρεάσει πολλούς και θα στρέψει εύκολα πολύ περισσότερους στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ειδικεύεται αποκλειστικά στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και στα υβριδικά και μέχρι στιγμής το ξεκίνημά της για τη νέα χρονιά φαίνεται θεαματικό. Στη διάρκεια του Φεβρουαρίου οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 318.000 επιβατικά οχήματα, καταγράφοντας άλμα κατά 161% σε σύγκριση με το περασμένο έτος. Στη διάρκεια του περασμένου έτους, άλλωστε, οι πωλήσεις σε υβριδικά έφτασαν στα 4,2 εκατ. οχήματα και έχει θέσει στόχο για το τρέχον έτος να πουλήσει από 5 έως 6 εκατ. οχήματα.

Καθημερινή