Η εταιρεία Bruno της Λάρισας είναι μια θεσσαλική επιχείρηση καταστημάτων εστίασης από εκείνες που, με πρώτο το Mikel, απέδειξαν ότι η επαρχία μπορεί να μεταφέρει την κουλτούρα του καλού καφέ σε όλη τη χώρα αλλά και πέρα από αυτή.
Ο καφές που βγαίνει από τις μηχανές της είναι πρώτης διαλογής και ένα σημαντικό μέρος της πελατείας της οφείλεται προφανώς σε αυτό. Όμως η επιχείρηση, το τελευταίο διάστημα, υιοθετεί μια πολιτική που υποβαθμίζει το ίδιο της το προϊόν φτάνοντας στο σημείο να καταργήσει το φλιτζάνι σε πολλά από τα καταστήματά της. Και δεν αναφερόμαστε σε εκείνους που παίρνουν τον καφέ στο χέρι για να τον πιουν κάπου αλλού, αλλά σε όσους επιλέγουν να τον γευτούν σε ένα από τα τραπεζάκια στο χώρο του καταστήματος.
Ο εσπρέσο και όλα τα άλλα είδη καφέ παρέχονται από την Bruno μόνο σε χάρτινα κύπελλα. Οι υπάλληλοί της, ακολουθώντας τις οδηγίες, αρνούνται επιτακτικά να βάλουν τον καφέ σε φλιτζάνι ακόμα και σε εκείνους που τον ζητούν κατ΄εξαίρεση επειδή δεν ανέχονται να κάθονται στην καρέκλα και να τον πίνουν στο χαρτί.
Η μαγεία του καλού εσπρέσο, έτσι όπως οι Ιταλοί τον δίδαξαν σε όλο τον κόσμο παντρεύοντας το άρωμα και τη γεύση με τη φινέτσα του φλιτζανιού, αυτομάτως εξαφανίζεται παίρνοντας μαζί της και την καλή διάθεση του καταναλωτή.
Αν η επιχείρηση δεν μπορεί να αντεπεξέλθει οικονομικά ας καθιερώσει άλλη τιμή για το φλιτζάνι. Δεν μπορεί όμως να υποχρεώνει τον πελάτη, που επέλεξε το χώρο της, να πιει υποχρεωτικά τον καφέ όπως τον πίνουν στις κερκίδες των γηπέδων.
Σκεφτείτε να βρεθείτε σε ένα εστιατόριο και να σας φέρουν το φαγητό σε χάρτινα πιάτα. Ακόμα και ένα σουβλατζίδικο που στεγάζεται σε παράγκα, σέβεται τον πελάτη, σερβίρει τα καλαμάκια σε πιάτο όχι σε λαδόκολλα.
Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr
* H απάντηση της εταιρείας