Με διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης κινείται η θεσσαλική εταιρεία τροφίμων Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε., των αδερφών Τάκη και Μιχάλη Σαράντη, παρά την εμφάνιση της πανδημίας.
Σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο εμπορίας της Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε., Στέλιο Μ. Σαράντη, “ο τζίρος της εταιρείας στο πρώτο τετράμηνο του 2020 κινείται ανοδικά με ρυθμό περίπου 10%.”
Ο κ. Σαράντης προσθέτει ότι “η κατηγορία των χυμών, λόγω και της φύσης τους (ενίσχυση ανοσοποιητικού), υπεραποδίδουν με +30%. Παράλληλα, η κατηγορία των φυτικών προϊόντων Όλυμπος (ροφήματα και ζυμούμενα προϊόντα) εδραιώνονται στην αγορά ως market leader.”
Αναφορικά με τα σχέδια της εταιρείας να ενισχύσει την προϊοντική της γκάμα, ο Στέλιος Σαράντης σημειώνει ότι “θα λανσαριστούν μέχρι το φθινόπωρο κι άλλα αντίστοιχα προϊόντα με κύριο γνώρισμα την ελληνικότητα της πρώτης ύλης”, υπογραμμίζοντας ότι είναι τα μοναδικά της αγοράς.
Ξεχωρίζει το τσάι λόγω πρώτης ύλης
Σχετικά με την κατηγορία του τσαγιού, η οποία διανύει τη δεύτερη χρονιά της μετά το πρώτο της λανσάρισμα, η διοίκηση της Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος) αναμένει αντίστοιχη καλή πορεία με την περυσινή, “μιας που το προϊόν είναι το μοναδικό της κατηγορίας, που είναι τσάι και όχι ρόφημα τσαγιού, παράγεται δηλαδή, με τη γνωστή συνταγή του βρασμού”, όπως χαρακτηριστικά εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της θεσσαλικής βιομηχανίας, ο οποίος προσθέτει ότι “η υπεροχή της πρώτης ύλης - τσάι του βουνού από τα ελληνικά βουνά - είναι και σε αυτή την κατηγορία κριτήριο επιλογής και εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές.»
Αναφορικά τέλος με τον μεγάλο χαμένο, έως τώρα της πανδημίας, τον κλάδο του foodservice, από την πλευρά του ο Μιχάλης Σαράντης παραδέχεται ότι “η αγορά, που απασχολείται στο HoReCa έχει πληγεί.
Ωστόσο, τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία δεν θα έχουν πρόβλημα, καθώς το συγκεκριμένο κανάλι αποτελεί χαμηλό ποσοστό του τζίρου του ομίλου.”
Μάκης Αποστόλου FnB